FAQ
Jste firma? Jste fyzická osoba?
- Co vlastně Zonic pro firmy je?
-
Zonic pro firmy je speciální program, který zahrnuje individuální a okamžitý přístup dedikovaného obchodníka pokrývající potřeby poptávek, výhodných nabídek a běžné administrace.
- Pro koho je Zonic pro firmy určený?
-
Program je určený pro podnikatele, firmy, organizace i veřejnou správu. Našimi zákazníky jsou velké, střední i malé firmy bez rozdílu.
- Co vstupem do programu Zonic pro firmy získám?
-
Vstupem do programu Zonic pro firmy zákazník získává výhodné ceny, obratové slevy, pravidelnou péči, vzdálenou podporu a přístup ke speciálním nabídkám.
- Co znamená osobní přístup v podání firmy Zonic?
-
Váš osobní konzultant z firmy Zonic bude mít o vašich potřebách a problémech vždy dokonalý přehled a rád vám s čímkoliv pomůže.
- Jak mohu reklamovat nebo vrátit zboží?
-
Zařízení očistěte a do původního obalu vložte veškeré originální příslušenství. K zásilce nezapomeňte přiložit doklad o koupi a vyplněný reklamační list. Balík zašlete doporučeně na adresu Zonic, Palackého třída 291/51, 612 00 Brno. Zásilky na dobírku bohužel nepřebíráme, poštovné proplácíme až na základě uznané reklamace. Reklamace můžete vyřídit i osobně v naší kanceláři Zonic v Brně.
- Můžu si po dobu reklamace zapůjčit náhradní zařízení?
-
Pokud máme náhradní zařízení zrovna k dispozici, rádi vám jej po dobu vyřizování reklamace zapůjčíme.
- Jak si mohu být jistý kvalitou vámi dodávaného zboží?
-
Pokud není uvedeno jinak, naše zboží je úplně nové a nepoužité. Je s plnou zárukou a pochází z oficiální české distribuce.
- Kde najdu vaši kancelář?
-
Naši kancelář najdete v Brně - Králově Poli na Palackého třídě 51.
- Prodáváte elektroniku i jiných značek než Apple?
-
Ano, v naší nabídce naleznete také zboží jiných výrobců. Nabídku průběžně obměňujeme a všechno zboží, které prodáváme, sami používáme nebo je máme osobně vyzkoušeno.
- Nabízíte zvýhodněné podmínky pro firmy?
-
Firmám nabízíme program Zonic pro firmy, který nabízí spoustu výhod jako jsou cenové nabídky na míru nebo možnost individuální splatnosti na fakturu.
- Jak zajišťujete dopravu a zapojení zboží?
-
Dopravu zboží zajišťujeme pomocí služby DPD. Po předchozí domluvě je možný i osobní odběr v naší kanceláři Zonic na Palackého třídě 51 a je zdarma. Jestliže budete potřebovat pomoci se zapojením zařízení, rádi vám pomůžeme. Cena za dopravu kurýrem DPD činí 90,- Kč.
- Staráte se i o servis zboží a konzultace?
-
Ano, staráme se o jednorázový i pravidelný servis zboží a poskytujeme předprodejní i poprodejní konzultace.
- Kam se mám obrátit s dotazem ohledně technických parametrů nabízeného zboží?
-
Co se technických parametrů elektroniky týče, ideálně se obraťte přímo na vašeho Zonic konzultanta Marka Beštu.