Zonic – váš partner pro Apple

FAQ

Jste firma? Jste fyzická osoba?

Co vlastně Zonic pro firmy je?

Zonic pro firmy je speciální program, který zahrnuje individuální a okamžitý přístup dedikovaného obchodníka pokrývající potřeby poptávek, výhodných nabídek a běžné administrace.

Pro koho je Zonic pro firmy určený?

Program je určený pro podnikatele, firmy, organizace i veřejnou správu. Našimi zákazníky jsou velké, střední i malé firmy bez rozdílu.

Co vstupem do programu Zonic pro firmy získám?

Vstupem do programu Zonic pro firmy zákazník získává výhodné ceny, obratové slevy, pravidelnou péči, vzdálenou podporu a přístup ke speciálním nabídkám.

Co znamená osobní přístup v podání firmy Zonic?

Váš osobní konzultant z firmy Zonic bude mít o vašich potřebách a problémech vždy dokonalý přehled a rád vám s čímkoliv pomůže.

Jak mohu reklamovat nebo vrátit zboží?

Zařízení očistěte a do původního obalu vložte veškeré originální příslušenství. K zásilce nezapomeňte přiložit doklad o koupi a vyplněný reklamační list. Balík zašlete doporučeně na adresu Zonic, Palackého třída 291/51, 612 00 Brno. Zásilky na dobírku bohužel nepřebíráme, poštovné proplácíme až na základě uznané reklamace. Reklamace můžete vyřídit i osobně v naší kanceláři Zonic v Brně.

Můžu si po dobu reklamace zapůjčit náhradní zařízení?

Pokud máme náhradní zařízení zrovna k dispozici, rádi vám jej po dobu vyřizování reklamace zapůjčíme.

Jak si mohu být jistý kvalitou vámi dodávaného zboží?

Pokud není uvedeno jinak, naše zboží je úplně nové a nepoužité. Je s plnou zárukou a pochází z oficiální české distribuce.

Kde najdu vaši kancelář?

Naši kancelář najdete v Brně - Králově Poli na Palackého třídě 51.

Prodáváte elektroniku i jiných značek než Apple?

Ano, v naší nabídce naleznete také zboží jiných výrobců. Nabídku průběžně obměňujeme a všechno zboží, které prodáváme, sami používáme nebo je máme osobně vyzkoušeno.

Nabízíte zvýhodněné podmínky pro firmy?

Firmám nabízíme program Zonic pro firmy, který nabízí spoustu výhod jako jsou cenové nabídky na míru nebo možnost individuální splatnosti na fakturu.

Jak zajišťujete dopravu a zapojení zboží?

Dopravu zboží zajišťujeme pomocí služby DPD. Po předchozí domluvě je možný i osobní odběr v naší kanceláři Zonic na Palackého třídě 51 a je zdarma. Jestliže budete potřebovat pomoci se zapojením zařízení, rádi vám pomůžeme. Cena za dopravu kurýrem DPD činí 90,- Kč.

Staráte se i o servis zboží a konzultace?

Ano, staráme se o jednorázový i pravidelný servis zboží a poskytujeme předprodejní i poprodejní konzultace.

Kam se mám obrátit s dotazem ohledně technických parametrů nabízeného zboží?

Co se technických parametrů elektroniky týče, ideálně se obraťte přímo na vašeho Zonic konzultanta Marka Beštu.